​نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح نوشته
03 خرداد 1402 ساعت 16:13

​نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح نوشته

امروزه با وجود تنوع بالای اجناس و برندهای کوچک و بزرگ پوشاک بچگانه انتخاب لباسی که هم قیمت مناسبی داشته و هم از نظر کیفیت و زیبایی نظر والدین را جلب کند دشوارتر شده است. اصولا به دلیل حساسیت پوست کودکان بهترین انتخاب از نظر جنس، پنبه می باشد. تمامی محصولات تولید شده توسط مجموعه نازدونه از پارچه ی صددرصد پنبه درجه یک بوده و به دلیل عدم وجود واسطه تمامی قیمت ها با کمترین حاشیه سود بوده و از تولید به مصرف می باشد. تیشرت شلوارک بچگانه do hard things تولیدی نازدونه با کد تعریف شده ی 20043 در سایت یکی از محصولات پرطرفدار به شمار می رود که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

جنس لباس بچه گانه طرح نوشته

همانطور که گفته شد بهترین جنس برای کودکان پنبه است که منشا گیاهی داشته و دارای درجه بندی های متفاوتی است. سوپر پنبه فول لاکرا بهترین نوع پارچه در دسته بندی پنبه بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که داراست به دلیل داشتن لاکرا خاصیت کشسانی مناسبی به پارچه داده که هم تحرک را برای کودک راحت تر می کند و هم بعد از شستشو لباس شکل و فرم اولیه خود را از دست نمی دهد.

جنس تیشرت شلوارک طرح نوشته

طرح و رنگ لباس بچه گانه با طرح نوشته انگیزشی

علاوه بر جنس طرح لباس نیز در ایجاد حساسیت دخیل می باشد. لباسی که دارای طرح های برجسته و پولکی باشد و یا از داخل با پوست کودک برخورد کند باعث آزار کودک می شود.

طرح چاپی بلوز شلوارک طرح نوشته ای که در این وبلاگ به معرفی آن پرداختم، زول بوده که وارد بافت پارچه نمی شود و رویه ی لباس را در بر میگیرد و به این صورت مواد شیمیای استفاده در چاپ با پوست کودک برخوردی ندارد. حتی معانی طرح های روی لباس بچگانه نیز قابل اهمیت بوده و تیم تولید نازدونه در تلاش است محصولی بی نقص به کودکان شما ارائه کند.
استقبال بی نظیر مشتریان از لباس هایی که دارای رنگ های طیفی و ترکیبی هستند و درخواست برای تولید مجدد این دسته محصولات تیم تولید نازدونه را بر این داشت که در محصولات تابستانی و زمستانی خود چندین برش متفاوت را با این سبک رنگ بندی تولید کند. رنگ بندی های شاد و خاص این محصول براساس تیشرت و شلوارک شامل یاسی بنفش، صورتی کمرنگ، سرخابی، سبزآبی، سبز بنتون، سبز صابونی، سبز لاجوردی، حنایی سبز یشمی و پسته ای سبز کاهویی می باشد.

طرح و رنگ تیشرت شلوارک پسرانه طرح نوشته

سایزبندی لباس بچه گانه طرح نوشته

این محصول به دلیل سادگی و در عین حال زیبایی که دارد مناسب تمامی سنین بوده و از این رو با سایزبندی 35 تا 65 تولید شده که مناسب یک سال تا نوجوان می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای تیشرت شلوارک قد تیشرت، دور سینه، قد شلوارک، بلندی فاق و دور ران  می باشد که عدد بدست آمده در دور سینه و دور ران دو برابر می شود.

یکی از راه های انتخاب سایز مناسب، اندازه گیری یکی از لباس های مناسب کودک و تطابق با سانت درج شده در سایت برای شناسایی سایز موردنظر است.

خرید و قیمت لباس بچه گانه با طرح نوشته

برای خرید تیشرت شلوارک پسرانه طرح نوشته جذاب می توانید روی همین لینک کلیک کنید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع تیشرت شلوارک های پسرانه و دخترانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!