نقد و بررسی کتونی ساقدار کاپشنی JORDAN
18 بهمن 1402 ساعت 12:58

نقد و بررسی کتونی ساقدار کاپشنی JORDAN

کفش ساقدار به کفشی گفته می شود که مچ پا را می پوشاند. کفش های ساقدار برای افرادی که فعالیت زیادی دارند مانند دانش آموزان گزینه ی مناسبی است. کفش های بنددار و ساقدار می توانند باعث به حداقل رساندن آسیب های وارده شوند. افراد با توجه به میزان فعالیت در طول روز می توانند از انواع ساق بلند و ساق کوتاه استفاده کنند. کتونی ساقدار JORDAN یکی از محصولات مجموعه پوشاک و کفش نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) می باشد که در فصل پاییز برای دانش آموزان ارائه شد. در ادامه به ویژگی های این محصول اعم از سایزبندی، رنگ بندی، جنس و قیمت می پردازیم. این محصول با کد 20746 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی است و همچنین می توانید از دسته بندی کفش و کتونی بچه گانه سایت نازدونه آن را مشاهده کنید.

کتونی ساقدار کاپشنی JORDAN

جنس کتونی ساقدار JORDAN

جنس این محصول کاپشنی می باشد. ویژگی های این جنس ضدآب بودن و عایق بودن آن است که در فصل پاییز و زمستان که بارش های پی در پی صورت می گیرد یک مزیت بزرگ محسوب می شود و عایق بودن آن باعث گرم نگه داشتن پای کودک و سرما نخوردن او می شود. این جنس دارای انواع مختلفی است و میزان عایق بودن آن متفاوت می باشد. با توجه به این خصوصیات بهترین انتخاب برای مدل ساقدار بچهگانه می باشد.

رنگ کتونی ساقدار JORDAN

رنگ بندی این محصول مشکی قرمز، کرم سبز، طوسی صورتی و مشکی زرد است که به صورت ترکیبی استفاده شده است. رنگ های این محصول هم برای دختران و هم پسران مناسب می باشد. در این محصول ترکیب یک رنگ اصلی با یک رنگ روشن باعث جلب نظر بیشتر آن شده است.

رنگ بندی کتونی ساقدار کاپشنی JORDAN

سایزبندی کتونی ساقدار JORDAN

سایزبندی این محصول از 26 تا 36 بوده که مناسب سه سال تا نوجوان می باشد. علاوه بر آن اندازه دقیق برای هر سایز درج شده است که اندازه کف پای افراد است. به هیچ وجه اندازه ی کف پا را که به دست آوردید به سمت بالا یا پایین گرد نکنید زیر سایز کتونی کوچک یا بزرگتر می شود.

خرید و قیمت کتونی ساقدار JORDAN

برای خرید این کتونی ساقدار شیک با قیمت بسیار مناسب، هم می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام کنید و سایز و رنگ دلخواه خودتان را ثبت سفارش کنید و هم از فروشگاه حضوری نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر قابل خریداری می باشد. برای ثبت سفارش اینترنتی بعد از انتخاب سایز و رنگ به طور خودکار عکس تک رنگ محصول همراه با قیمت به شما نشان داده می شود. این کتونی از دسته بندی کفش و کتونی سپس ساقدار، پوتین و بوت و چکمه قابل دسترسی است.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!