نقد و بررسی بلوز شلوار دایناسوری
23 بهمن 1402 ساعت 09:54

نقد و بررسی بلوز شلوار دایناسوری

بلوز شلوار یکی از پرکاربردترین لباس های مورد استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان هم برای راحتی هم بیرونی می باشد. بلوز شلوار با جنس ضخیم اصولا به عنوان لباس بیرون طراحی می شوند زیرا هزینه ی آن نیز بالاتر خواهد شد. بلوز شلوارهای راحتی با جنس های سبک، در عین حال گرم و طرح های چاپی یا ساده تولید می شوند تا کودک در زمان تحرک مشکلی نداشته باشد. در ادامه به توضیح و بررسی بلوز شلوار  دایناسوری تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می پردازیم که با کد 21378 داخل سایت قابل مشاهده است و یا می توانید از طریق دسته بندی بلوز شلوار در پوشاک پاییز زمستونی به آن دسترسی پیدا کنید.
جنس
جنس این محصول دورس پنبه تیپ لاکرا بوده که به معنی ترکیب پنبه با دو نخ دیگر می باشد. این پارچه جز پارچه های باکیفیت پنبه در سطح کشور محسوب می شود. داشتن لاکرا در پارچه باعث حفظ کیفیت پس از شستشو و انعطاف پذیری در هنگام تحرک می شود. این پارچه ضدحساسیت بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد.

نقد و بررسی بلوز شلوار دایناسوری

رنگ بلوز شلوار دایناسوری

رنگ بندی این محصول شامل سبز آبی، زرد، سبز و شتری می باشد. این رنگ ها با توجه به طرح لباس انتخاب شده اند و به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گرفته اند. با توجه به طرح و رنگ، این محصول هم مناسب دختران و هم پسران می باشد و یک محصول اسپرت به شمار می رود.

طرح بلوز شلوار دایناسوری

طرح دایناسوری این محصول چاپی بوده و با توجه به طرح کارتونی آن برای سنین کودک مناسب می باشد، از این رو برای حدود سنی 1 تا 9 سال تولید شده است. طرح دایناسورهای کوچک که به صورت فانتزی طراحی شده به تازگی طرفداران بسیاری دارد.

بلوز شلوار بچگانه با طرح دایناسور

سایزبندی بلوز شلوار طرح دایناسوری

سایزبندی این محصول از 35 تا 55 بوده که مناسب یک سال تا نه سال می باشد. قواره ی محصولات نازدونه کاملا استاندارد بوده و قبل از تولید انبوه چندین بار اصلاح می گردد و توسط مشتریان عزیز نازدونه به صورت حضوری تست شده تا از قواره آن در جثه های مختلف و استاندارد اطمینان حاصل شود. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد تا یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

خرید و قیمت بلوز شلوار طرح دایناسوری

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت دسته بندی بلوز شلوار دخترانه یا بلوز شلوار پسرانه، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!