نقد و بررسی تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE
30 مرداد 1403 ساعت 10:01

نقد و بررسی تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

تیشرت شلوارک از جمله لباس های پرکاربرد و پرطرفدار در فصول گرم بهار و تابستان هستند. تیشرت شلوارک آستین چین دار یک محصول اختصاصی، برای دخترای خوش استایل نازدونه می باشد. با توجه به مدل آستین این لباس برای مهمانی و بیرون و هم به عنوان ست خانگی راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE یکی از مدل های دخترانه سایت نازدونه می باشد، که باکد 22295 درسایت قابل مشاهده ودر دسترس است.

جنس تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

جنس تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

جنس این محصول سوپر پنبه فول لاکرا می باشد که همانطور که بارها گفته شد. بهترین جنس برای لباس کودکان است که منشا گیاهی دارد و کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ 
آسیبی به پوست وارد نمیکند. همچنین لطافت و نرمی جنس پنبه باعث می شود جریان هوا به راحتی از آن عبور کرده و کودک عرق نمی کند. لاکرای موجود در این پارچه خاصیت کشسانی مناسب به پارچه داده و تحرک را برای کودکانتان  راحت تر میکند.

رنگ و سایزبندی تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

در این محصول از رنگ های سرزنده تابستانه استفاده شده است. تیشرت شلوارک به صورت تک رنگ و در رنگ های گلبهی پررنگ ، نارنجی سیر، سرخابی سیر، سبز لاجوردی  و سبز موجود می باشد.

سایز بندی این محصول از 40 تا 70 بوده که مناسب دوسال تا نوجوان می باشد و همچنین سایز 70  محصولات نازدونه مناسب  سایز 38/40  بزرگسال میباشد. شما میتوانید از 
قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر محصول را مشاهده کنید و طبق همان سانت و سایز سفارش خود را ثبت کنید.

رنگ بندی تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

خرید و قیمت تیشرت شلوارک آستین چین دار NZDE

برای خرید تیشرت شلوارک آستین چین دار نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک بهار تابستونی قسمت  دخترانه دسته بندی تیشرت شلوارک، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!